سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زراعت و اصلاح نباتات


زراعت و اصلاح نباتات

الهه
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته زراعت و اصلاح نباتات هستم امیدوارم از سایت من خوشتان بیاید هر چند شاید دارای نقص های باشد ولی با نظر دادن شما امیدوارم بتوانم این نقص را اصلاح کنم دو چیز را هرگز فراموش نکن : 1) خدا را 2) مر گ را دوچیز راهمواره فراموش کن : 1) کسی به تو بدی کرد 2) به کسی خوبی کردی
وضعیت من در یاهـو

1تعداد بازدید روزانه

تاثیر کود بر خاک در دراز مدت

هر ماده شیمیایى که وارد محیط زیست مى شود، تأثیرات مخربى روى آن دارد. علف کش ها و سموم دفع آفات نیز به علت آن که از موادشیمیایى ساخته شده اند، از این امر مستثنى نیستند. این مواد در خاک تأثیر زیانبارى دارند و همچنین موجب تغییر رفتار پرندگان و گیاهخواران مى شوند.

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط الهه

عجایب کشاورزی

بدون شک نام باغ‌های معلق در لیست عجایب هفتگانه جهان را شنیده‌اید، باغ‌هایی که به صورت معلق در بابل قدیم وجود داشته است.

مارکوپولو هم در سفرنامه خود به جزیرهایی که در برخی دریاچه‌ها به صورت معلق حرکت می‌کردند و مملو از گل و گیاهان بودند اشاره کرده است.

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط الهه

تولید انبوه هندوانه مکعبی برای نخستین بار در ایران

برای اولین بار در ایران هندوانه مکعبی توسط 3 شرکت خصوصی به تولید انبوه رسیده است. مهندس حسین خادمیان، کارشناس ارشد زراعت و مدیر پروژه تولید هندوانه مکعبی گفت: از چندی پیش انجام آزمایشاتی در خصوص تولید هنداونه مکعبی آغاز شد، البته با توجه به محدود بودن تعداد آزمایشگاه‌های تخصصی سبزی و صیفی در کشور آغاز این کار با سختی‌هایی همراه بود، اما با این وجود انجام این آزمایشات با جدیت دنبال شد .
ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط الهه
سفارش تبلیغ



">ا