سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زراعت و اصلاح نباتات


زراعت و اصلاح نباتات

الهه
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته زراعت و اصلاح نباتات هستم امیدوارم از سایت من خوشتان بیاید هر چند شاید دارای نقص های باشد ولی با نظر دادن شما امیدوارم بتوانم این نقص را اصلاح کنم دو چیز را هرگز فراموش نکن : 1) خدا را 2) مر گ را دوچیز راهمواره فراموش کن : 1) کسی به تو بدی کرد 2) به کسی خوبی کردی
وضعیت من در یاهـو

16تعداد بازدید روزانه

به طور کلی تمام حشرات دارای عضلات بسیار قوی و محکمی می باشند مانند کک و به خصوص ملخ .تغییر طول پا در ملخ باعث تغییراتی خواهد شد

مثلا اگر دارای پاهای کوتاهی باشد قادر به جهش نمی باشد و به عکس اگر پاهای طویلی داشته باشد می توان جهش های بلند و با فاصله ی بیشتری از پرش قبل خود بر دارد .در این جهش ها داشتن یا نداشتن بال هم بسیار موثر است .

ملخها ، سوسریها و جیرجیرکها در این راسته قرار دارند. قطعات دهانی خورد کننده هستند. بالهای جلویی باریک و بالهای عقبی نازک و تاشده در زیر بالهای جلویی هستند. بسیاری بدون بال هستند. گیاهخوارند و 25 هزار گونه دارند.

بالهای پیشین ضخیم ولی بالهای عقبی پهن و غشایی است. این بالها به صورت بادبزنی تاخورده و در زیر بالهای پیشین قرار دارد و در حین پرواز باهم باز می‌شود.

این حشره غالباً به رنگهای سبز و زرد و قهوه ای درمی آید و پاهای عقبی آن به نسبت بزرگ است و به او اجازه می دهد که به خوبی بجهد.

چهار عدد بال‌های جلویی ضخیم و محکم می‌باشند? اما بالهای عقب نازک و نیمه شفاف هستند و در طول پرواز مثل یک بادبزن می‌شوند.

ملخ جهنده چمنزار مثل تعداد زیادی از فامیلهایش، دارای پاهای عقبی بزرگ بوده که آنها را برای جَستن به کار می‌برد.


ارسال شده در توسط الهه
سفارش تبلیغ



">ا