سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زراعت و اصلاح نباتات


زراعت و اصلاح نباتات

الهه
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته زراعت و اصلاح نباتات هستم امیدوارم از سایت من خوشتان بیاید هر چند شاید دارای نقص های باشد ولی با نظر دادن شما امیدوارم بتوانم این نقص را اصلاح کنم دو چیز را هرگز فراموش نکن : 1) خدا را 2) مر گ را دوچیز راهمواره فراموش کن : 1) کسی به تو بدی کرد 2) به کسی خوبی کردی
وضعیت من در یاهـو

49تعداد بازدید روزانه

اثرسایکوسل برعملکرد و کیفیت فیبرالیاف جوت (کنف هندی )

در آزمایشی با کنف داده NPK ، اسپری برگ مانند از 3g سایکوسل در 45 روز بعد از کاشت به کار بردند نتایج نشان داد باعث افزایش عملکرد فیبر از 3.79 به 4.13 t/ha در Corchorus olitorius کنف و ازt 2.54 به 2.61 در C. capsularis برداشت

150 داس کنف، اما تاثیر کمی در عملکرد برداشت محصولات 120 داس داشت ، 2.6 گرم کلرومکوات به کاربرده شده در 45 داس یاهر دو امتیازات کلرومکوات اعمال شدهدر 2 برگ مانند اسپری های 45 و 60 داس تولید اثرات کوچکتر است .

( موسسه تحقیقات کشاورزی هند 1974-1973)

(از سایت www.cabastractsplus.org )

 سایکوسل ( کلرومکوات کلرید )

اسپری برگ مانند از سایکوسل می تواند سبب تشخیص رنگ زرد یا بی رنگی به تازگی در توسعه برگها . خسارت کلروپلاست سبب تشخیص رنگ زرد و علامت ها در بین 3 تا 5 روز بعد از به کار بردن آشکارهستند. به طور کلی مشکلات موقعی اتفاق می افتند که سایکوسل بالغ بر1,500pmm . توسعه جدید برگها به طور کلی خسارت برگها در بین یه تعداد کمی هفته ها می پوشاند .

به کار بردن فیتوتوکسی سایکوسل در شمعدانی سبب زرد شدن برگها می شود. وهمچنین به کار بردن سایکوسل ( (4,000pmmدر بنفشه سبب بافت مردگی در لبه برگها می شود .

فیتوتوکسی سایکوسل در بنت قنسول هم سبب زرد شدن نوعی از برگها می شود .

( Floriculture Research, Brain E. Whipker et al 2001)

 


ارسال شده در توسط الهه
سفارش تبلیغ



">ا