سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زراعت و اصلاح نباتات


زراعت و اصلاح نباتات

الهه
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته زراعت و اصلاح نباتات هستم امیدوارم از سایت من خوشتان بیاید هر چند شاید دارای نقص های باشد ولی با نظر دادن شما امیدوارم بتوانم این نقص را اصلاح کنم دو چیز را هرگز فراموش نکن : 1) خدا را 2) مر گ را دوچیز راهمواره فراموش کن : 1) کسی به تو بدی کرد 2) به کسی خوبی کردی
وضعیت من در یاهـو

46تعداد بازدید روزانه

گندم زمستانه :

سایکوسل فوق(سایکوسل اضافی )تنظیم کننده رشد گیاه برای استفاده در برخی ازارقام گندم زمستانه در سیستم های مدیریت گندم فشرده است . آن می تواند تولید کوتاهتر، ضخیم تر و ساقه های قویتر ومقاومت در برابر ورس را بهبود ببخشد . استفاده فقط در ارقام ذکر شده تاتوصیه های محلی برای استفاده در واریته های دیگر گسترش می یابد .

استفاده ازسایکوسل فوق معمولا بخشی ازیک برنامه مدیریت فشرده هست . ارزیابی کردن در عملکرد بالا و بهبود بخشیدن کیفیت که شامل استفاده از سطوح با افزایش ازت است. برگ اضافی در بروز بیماری ممکن است . این نیازبرای اسپری قارچ کش ها برای حداکثرعملکرد ممکن است. توصیه های محلی برای استفاده ازکود شیمیایی وکاهش کنترل عملکرد پیگیری می شود .

گیاهان گلخانه ای :

سایکوسل فوق همچنین بازدارنده رشد گیاهان هست که موجب تقویت زیبایی شناسی ظاهر گل شمعدانی و بنت قنسول . گیاهان با میان گره کوتاهتر، ساقه های قوی تر و برگهای سبز تیره کوتاهتر بیشتر بهم فشرده هستند درمان می شوند .

سایکوسل فوق باید فقط در گیاهان ثابت با ریشه شاخه های سالم به کار برده باشد .

سایکوسل فوق بطور معمول از این گره برای ازدیاد طول تا سه هفته را کاهش دهد و برنامه زیر را بسته به خیسکردن گندم در فرهنگ،شرایط زیست محیطی و عادت رشد گیاه. چندین برنامه کاربردی میتواند بعنوان فرکانس مورد نیازبه کار برده شود اما فرکانس باید براساس شرایط توصیف شده بالا تنظیم شده باشد.

سایکوسل فوق هنگامی که بعنوان یک برنامه کاربردی خیس است و توسط ریشه جذب می شود واساس ویژگی نقل و انتقال بعدی به داخل فعالیت راس رشد شاخه ها هست . رشد واسطه ها (پوشش میانی سرخرگ ها ) باید به طور یکنواخت اشباع شده باشد وقتی که سایکوسل اضافی به کار برده شد. به کار بردن خیساندن و رشد مرطوب واسطه ها و وقتی که محصولات به آبیاری احتیاج ندارند .

ارزش گذاری و بسامد استفاده ازسایکوسل فوق بسته به نوع متفاوت سه عامل زیر است: محیط زیست گلخانه ای ، شرایط محلی و تفاوت های رشد موجودات ذره بینی خاکهای زراعتی .

سایکوسل فوق جایگزینی برای عملکرد های خوب محلی نیست ( روشنایی، درجه حرارت ، رطوبت نسبی، فاصله، و کود دهی ). عملکرد های بهینه محلی برای تنوع تولیدات گلخانه ای با فصل، طول روز و موقعیت جغرافیایی متفاوت باشد.

گندم زمستانه (برنامه زمان بندی) :

زمان بندی صحیح از برنامه مهم است . همچنین در اوایل کاربرد ممکن کارایی کوتاه شدگی ساقه ها را کاهش دهد . همچنین کاربرد زیاد می تواند تاثیر در افزایش ساقه ها از ضعیف کردن میان گرهها را کاهش دهد .

به کار بردن سایکوسل فوق بعنوان یک اسپری در شرایط خوبی رو به رشد دربهار، و به کاربردن به سوی پایان جوانه زدن هست اما بعدا نسبت به زمانی که اولین گره یا بهم پیوستن میتواند بر اساس اکثریت جوانه زدن احساس شده باشد نیست .

نرخ هاو برنامه ها :

مقدار به کار بردن تنوع های سایکوسل فوق با رشد واریته های گندم زمستانه و میزان ، شکل و تنظیم زمان به کار بردن کود نیتروژن استفاده می کند . 

 


ارسال شده در توسط الهه
سفارش تبلیغ



">ا