سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زراعت و اصلاح نباتات


زراعت و اصلاح نباتات

الهه
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته زراعت و اصلاح نباتات هستم امیدوارم از سایت من خوشتان بیاید هر چند شاید دارای نقص های باشد ولی با نظر دادن شما امیدوارم بتوانم این نقص را اصلاح کنم دو چیز را هرگز فراموش نکن : 1) خدا را 2) مر گ را دوچیز راهمواره فراموش کن : 1) کسی به تو بدی کرد 2) به کسی خوبی کردی
وضعیت من در یاهـو

58تعداد بازدید روزانه

بحث:

فعالیت ویژه سایکوسل تحریک کننده ازکولین کینازدرمحیط مصنوعی، وتحریک کننده بوسیله تراکم پایین جیبرلین استیک اسید معکوس بود . کیناز بوسیله جیبرلین استیک اسید بازدارنده بود.این فقط ایزوله سیستم آنزیم هست بنابراین گزارش بوسیله هردو سایکوسل و جیبرلین تاثیر می گذارند.

 با این وجود سایکوسل هم چنین تحریک کننده فعالیت پلی نوکلوتید فسفوریلازریشه های گندم هست .درمحیط طبیعی سایکوسل بعلاوه IAA نتایجی را درافزایش میزان آرایش کولین کینازدارد. سایکوسل به تنهایی درمحیط طبیعی نتایجی را در افزایش فعالیت کولین کینازدراساس وزن تازه دارد،اگرچه میزان آنزیم درهر گیاهان افزایش بزرگی نشان نداد.

یک تفاوت درکولین کینازازاسفناج و کدو بوسیله سایکوسل که تحریک کننده آنزیم گیاهان و بازدارنده آنزیم کدو بود نشان داده شد. این تفاوت ممکن در قسمتی از فعالیت بالاتر و ضروری کیناز کدو باشد. با این وجود بیشتر کینازاسفناج تصفیه شده ( پاک شده) آماده سازی شده بودهمچنین تحریک کننده بوسیله سایکوسل، اگرچه آن برای بیشترگزارش مطالعه سایکوسل در این نوشته استفاده نشده بود.

نتایج طرزعمل سایکوسل و جیبرلین در مقابل واکنش رشد، تغییر رشداز یک مقدار زیاد سایکوسل می تواند بوسیله یک مقدارکم جیبرلین معکوس شود . باقیمانده سایکوسل درگیاهان بدون تغییر است . یک بیان منطقی برای تاثیرمدارک آنها بوسیله داده هایی نشان دادند که سنتز جیبرلین بوسیله سایکوسل بازدارنده هست. تحقیقات در این نوشته قبلا انجام شده بود بازدارنده سنتز جیبرلین بوسیله سایکوسل شناخته شده بود.تحریک کننده سنتز لیپیدها با رشد محکم و بیشتر مقاومت گیاهان بعد از طرزعمل سایکوسل مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در حضور دسترسی سایکوسل به تعدیل طبیعی سنتز سلولی بوسیله جیبرلین ممکن جلوگیری کننده باشد از زمانی که هورمون غایب باشد. سپس تاثیر مستقیم اضافی از دسترسی سایکوسل در آنزیم مشخص ممکن تاثیر عقب ماندگی رشد از سایکوسل افزایش داد.

بازدارنده بوسیله سایکوسل از کولین کربن 14و بویژه از فسفوریل کولین کربن 14 بالابرنده بوسیله ریشه های گندم و جو هست تاثیر سایکوسل بیشتر مورد رسیدگی قرار نمی گیرد.فسفوریل کولین برذخیره و انتقال فسفراصلی دلالت می کند . جذب ترکیبات از کاشت ماده مغذی ممکن فرایند های فیزیولوژیک طبیعی نباشند. با این وجود تقریبا جلوگیری کامل از فسفوریل کولین بالابرنده بوسیله طرزعمل ریشه ها با سایکوسل نشان می دهد که جذب فرایندها فعال بود وسایکوسل ممکن است تاثیر دیگر در مکان های محیط طبیعی که عملکرد درمتابولیسم کولین دارد بگذارد .

(Kiichiro Tanaka and N. E. Tolbert 1966)


ارسال شده در توسط الهه
سفارش تبلیغ



">ا