سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زراعت و اصلاح نباتات


زراعت و اصلاح نباتات

الهه
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته زراعت و اصلاح نباتات هستم امیدوارم از سایت من خوشتان بیاید هر چند شاید دارای نقص های باشد ولی با نظر دادن شما امیدوارم بتوانم این نقص را اصلاح کنم دو چیز را هرگز فراموش نکن : 1) خدا را 2) مر گ را دوچیز راهمواره فراموش کن : 1) کسی به تو بدی کرد 2) به کسی خوبی کردی
وضعیت من در یاهـو

30تعداد بازدید روزانه

عملکرد پنبه دانه:

داده ها (جدول 2) تفاوت قابل توجهی درمیان سطوح نیتروژن همچنین مکوات درمان شده و کرت درمان نشده را نشان داد. بر اساس دوسال به طورمتوسط ، سطوح مختلف ازتتحت درمان نشان داد کرت 3.92 به 18.30 درصد درسال افزایش عملکرد پنبه دانه بیش از کرت درمان نشده .

در مجموع افزایش 10.4 درصد درسال کرت درمان شده اشاره شده است .هوانگ وهمکاران (8) همچنین محصول که با اسپری پیکس تولید 17.9 درصد بالاتر از آن اسپری با آب مشاهده کرد. تا جایی که به اثرات فصل نگران سطح عملکرد درطول Kharif 2006 همچنان بالاتر(2139-2315 کیلوگرم در هکتار) است که درطول بیش از Kharif 2005 (1990-1757 کیلوگرم درهکتار) به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی.

ارزش نسبت هزینه (دستگاه) :

ارزش هزینه ها به نسبت معیار مهم مربوط به اقتصاد کالایی تولید و تعیین سود خالص از کشاورز است. در این مطالعه مقادیرمختلف دستگاه براساس تجزیه و تحلیل های اقتصادی تعیین شد(جدول 3).دستگاه عالی (7.71 ) با حداکثر بازگشت خالص (Rs. 10800/ha) برای 200 کیلوگرم سطح نیتروژن (جدول 4) مشاهده شد که می تواند بعنوان مقرون به صرفه ترین سطح نیتروژن برای استفاده از کلراید مکوات در نظر گرفته شود.


ارسال شده در توسط الهه
سفارش تبلیغ



">ا