سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زراعت و اصلاح نباتات


زراعت و اصلاح نباتات

الهه
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته زراعت و اصلاح نباتات هستم امیدوارم از سایت من خوشتان بیاید هر چند شاید دارای نقص های باشد ولی با نظر دادن شما امیدوارم بتوانم این نقص را اصلاح کنم دو چیز را هرگز فراموش نکن : 1) خدا را 2) مر گ را دوچیز راهمواره فراموش کن : 1) کسی به تو بدی کرد 2) به کسی خوبی کردی
وضعیت من در یاهـو

31تعداد بازدید روزانه

اصلاح تکراری در میان جمعیت 18.11

دوره پیشرفت جمعیت به طور کلی اشاره کردن تکراری یا انتخاب چرخه ای در جمعیت به کار برده شد. آن یک توانایی برای افزایش فرکانس ژن های مغلوببرای رفتارهای کمی پیشنهاد شده بود .

انتخاب تکراری به باز ترکیب انتخاب ژنوتیپ ها احتیاج داشتند ، بنابراین آن می توتند به آسانی محصولات دو جنسمختلف را با هم پیوند زدند به کار برده باشند ، اما جنس نر نازایی یا اخته کردن مصنوعی احتیاج داشته است اگ محصولات خود باروری به کار برده باشد . بهبود بخشیدن ممکن است در بین هر دو جمعیت یا اصلاح کردن بین دو جمعیت ارزیابی کرد . بهبود بخشیدن در میان جمعیت ها مناسب هست اگر 1) پایان فراورده قصد دارد یک جمعیت یا ترکیبی ازتنوع باشد ، در محصولات مختلف الجنس که ارزش بالاتر فراورده دانه هیبرید برای یک مزایا بزرگتر در عملکرد جبران نکرد . چریدن علوفه ، چریدن حبوبات و ... 2) توسعه لاین های خالص ممتاز از بهبود بخشیدن جمعیت به هر دو احتیاج درارد برای ارقام های بیشتر کشاورزدر خود باروری محصولات یا برای والدین هیبرید ها 3) توسعه یک تنوع ژنوتیپ مخلوط در محصول لقاح یا باروری گرده گل بوسیله خودش می خواهد . بر این اساس نوع انتخاب واحدهای استفاده شده ، روش ها می تواند طبقه بندیشده باشد همانند انتخاب گیاهان منحصر به فرد یا انتخاب خانواده .

کنترل والدین 18.11.1

بدست آوردن ژنتیک می تواند افزایش یابداگر اندازه آلل هایی که از افزایش انتخاب منحصر به فرد نسل بعد می گذرند . کنترل انتخاب سرتاسر هر دو والدین ، خانم ها و مردها ، بدست آوردن ژنتیک مانند مقایسه کردن کنترل سرتاسر فقط خانم ها دو برابر خواهد شد .

 موقعیت های متفاوت کنترل انتخاب سرتاسر دو والدین : 1) انتخاب منحصر به فرد لقاح در عوض ( به جای ) با گرده تلقیح کردن از انتخاب کردن و گیاهان غیر انتخاب شده هستند ، در این مورد یک تولید اضافی برای ترکیب جدیدی از فنوتیپ ها احتیاج دارد .

2)انتخاب قبل از گرده افشانی و ترکیب جدیدی از فنوتیپ ها فقط در میان انتخاب منحصر به فرد انجام شد 3) بازترکیب در میان انتخاب کلون ها .
ارسال شده در توسط الهه
سفارش تبلیغ



">ا