سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زراعت و اصلاح نباتات


زراعت و اصلاح نباتات

الهه
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته زراعت و اصلاح نباتات هستم امیدوارم از سایت من خوشتان بیاید هر چند شاید دارای نقص های باشد ولی با نظر دادن شما امیدوارم بتوانم این نقص را اصلاح کنم دو چیز را هرگز فراموش نکن : 1) خدا را 2) مر گ را دوچیز راهمواره فراموش کن : 1) کسی به تو بدی کرد 2) به کسی خوبی کردی
وضعیت من در یاهـو

7تعداد بازدید روزانه

تغییرات انتخاب روش بازگشت کننده s1

تغییر و تبدیل انتخاب روش s1 بوسیله Dhillon و Khehra ( 1989 ) پیشنهاد شد پیروی یک الگو شبیه اصلاح شده انتخاب خوشه به ردیف بوسیله Lonquist ( 1964) انجام شد .

 ارزیابی و بازترکیب ترکیبی در کم کردن فصل های یکسان لحاظ بودند، فاصله زمانی روش s1 به دو فصل رشد . خانواده های s1 در تکرار کردن آزمایش های در محیط های متفاوت ارزیابی کردند . مجزا کردن رشد زمین پیوندی در فصل یکسان، که انتخاب گیاه به گیاه با تجربه است با ردیف های خانواده ماده s1 که detasselled هستند . ردیفهای کاشته نر یک در میان هستند با یک توازن دانه مرکب از همه خانواده های s1 . انتخاب یک چرخه بازگشت کننده ms1 در یک سال کامل شده بود ، بهبود بخشیدن در محل کوچک( گلخانه ) off-season در دسترس بودند . استفاده ژنتیکی در روش ms1 مورد انتظار است . دو ترکیب کننده ( جزء ترکیبی ) ، انتخاب در بین خانواده های s1 و انتخاب در بین خانواده های s1. در مدتها استفاده ژنتیکی مورد انتظار بود ، رابطه موثر روش ms1 مورد حساب بود ، به گزینی انفرادی برتر تغییر و تبدیل half-sib خوشه به ردیف s1 و انتخاب روش های full-sib و خوب یا بهتر از تغییر و تبدیل روش full-sib بود .

رابطه شایسته انتخاب روش های جمعیت داخلی 18.11.4

اگر چه انتخاب روش های s1 و s2 از لحاظ فرض علمی، استفاده ژنتیکی در هر چرخه برای بهبود جمعیت داخلی بیشتر مورد قبول بود، مدرک آزمایشی یک جسم بزرگ نشان داد که روش های دیگری مثل full-sib و انتخاب تست کراس برای نتایج عملکرد ذرت در یک استفاده ژنتیکی بزرگتر برای هر دوجمعیت perse و جمعیت crosses ( دورگه ) .

Horner ( 1989) توضیح داد نتایج های آن ها بوسیله پیشنهاد که فعالیت ژنها در دامنه فوق غالبیت اهمیت دارد در جمعیت آنها افزایش نیافت زیرا در فقدان فوق غالبیت، روش s2 در یک رویه بهتر پیش بینی شده باشد. با این وجود این توضیح در مخالفت با خلاصه کردن طراحی آزمایش3 بوسیله Gardner که پیشنهاد کردکه متوسط درجه نفوذ برای عملکرد ذرت در بخش نفوذ ناحیه هست . اگر چه توضیح فوق غالبیت غیر جذاب هست . دلیل دور انداختن آن از مدل ژنتیکی عمومی وجود ندارد زیرا آن ممکن در حال حاضر برای برخی مکان هندسی باشد . نتایج های تناوب دیگر با توضیح تکمیل کننده دیگر از انتخاب آزمایش های تشکیل کننده ممکن باشد که یک سازگاری بیشتر نفوذ * نفوذ اپیستازی باور کردنی هست تراکمی در انتخاب روش های full-sib و تست کراس نیست به روش s1 یا  s2 باشد. در توافقبا این توضیح Moreno-Gonzulez و Dudley ( 1981) جرات فرضیه که انتخاب برای عملکرد ترکیب


ارسال شده در توسط الهه
سفارش تبلیغ



">ا